lediga torsdag

I sann ledigetsanda har jag int fått mycket vettigt gjort. Har lyckats fylla tvättmaskinen, mockat i stallet och sprungit en vända. Det var det. Nu antar jag att jag ska fortsätta göra ingenting vettigt alls :)
Fick btw inbjudan till AUCBs modevisning i London (de som tar examen) för någon dag sedan. 3e juni. Funderade seriöst ett tag på att bojkotta studenten oh susa ner till de brittiska öarna istället (är ju ändå ledig från jobbet), men det känns som om jag kanske ändå borde stanna hemma. Med tanke på att stora delar av släkten har tagit sig tiden att komma hit från långtifrån, och det känns lite som om de förväntar sig att jag ska vara med, så kanske det är det bästa alternativet sett ur den vinkeln. London frestar dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0