lördag

Efter att ha tvättat fönster ett par timmar (vem kunde ana att flugor bajsar så mycket!?!) körde jag ut till ingenstans (aka Hamnsundet i Saltvik) för att hämta hem William. Stannade för en glass i Godby påvägen hem och nu sitter jag och taggar för ett gympass medan gulle plötsligt somnade. Satt och pratade för mig själv i säkert 10 minuter innan jag insåg att jag inte hade fått svar på ett bra tag och att stackaren hade däckat ungefär i samma ögonblick som han lade sig ner. Galenskap kallar jag det, vissa kallar det för vårfågeljakt.
I vilket fall blir det gymtajm snart, sen blir det troligtvis middag på något gött ställe i stan. Ja minsann, så lyxigt blir det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0