måndag

Typ hela jag är som en berg- och dalbana för tillfället. Dessutom händer det inte så mycket i mitt liv just nu. Sen har jag faktiskt inte haft lust att blogga heller. Borde kanske blogga om något annat än mig själv då det ar visat sig vara ett ganska begränsat ämne. Modeblogg? Träningsblogg? Eller kanske en pizzablogg? Dock känner jag mig lite för inkompetent för att nisha mig, men kanske är jag vid sommarens slut tillräckligt påläst för att starta en pizzablogg...?
Nu ska jag iaf duscha ifall att någon skulle undra vad Johanna har för sig en måndagskväll som denna.

Kommentarer
Postat av: anna

jaag vill veta! :)) hihi

förresten, om du kan å vill imorrn så är det dansuppvisning på dansskolan kl 19

2011-05-23 @ 22:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0