måndag

Idag hann jag med ett gympass för första gången på tuuuusen år. Och ojojoj satansbananer vad skönt det var :))
Hade tänkt gå igår när jag var ledig, men det här med planer funkar inte alltid för mig hehe ;) Istället åt jag nämligen godis tills magen svällde upp till en stor ballong och stramade så mycket så det ända som gick för sig var en mysig kvällspromenad, inte helt fel det heller :)
Anyway har jag haft en finfin valborg med fint sällskap. Bilder kanske kommer, vem vet. Hade iaf kameran med mig, meeen jag är ju lite seg. Har tänkt visa lite bilder från Egypten också men som sagt ;segsegseg. Jag skyller på allt jobb, I'm a busy woman these days!
Nu sängen tillsammans med True Blood (ska med andra ord dregla lite över Alexander Skarsgård... ;)). God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0