monday morning

Frukosten är i magen sen en timme. Sitter och smälter lite innan en snabbis springtur. Har för en gångs skull försökt göra lite nytta på morgonen. Har äntligen fört över pengar till sparkontot (dock inte så mycket som jag hade tänkt, har tydligen någon gräns??) och försökt anmäla mig till TOEFL. Tyvärr så bestämde sig TOEFL-sidan att inte fungera just idag när jag faktiskt har tummen ur röven en liten stund så det gick inte, men försöka bör man!
Nu borde jag fortsätta göra viktiga saker, typ maila och sånt, men när jag är så satans dålig på att maila folk på engelska...! Att rummet dessutom är i akut behov av städning är dessutom ett faktum, men det lär ju knappast ske idag. Eller imorgon för den delen.
Förresten vann tydligen Finland i hockey eller något igår. I alla fall om man litar på alla som använder facebook. Själv hade jag tydligen bättre saker för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0