onsdag

Idag lämnade jag in min kära cykel hos doktorn. Den håller nämligen helt på att ge upp. Tyvärr har jag inte fått tillbaka den än så jag har inte riktigt listat ut hur jag ska ta mig till jobbet imorgon, men det löser sig. Sen var jag på massage som gjorde ont. Efter det var jag tvungen att vänta i tusen år på bussen hem, hade först tänkt simma men kom på att det var tråkigt. Så jag knallade till Avancia för ett armpass. Hade lite svårt att få ett vettigt pass med massa folk runt mig (jag veeet, dom bryr sig inte ett skit om mig, men ändå...) och fullt med maskiner som jag bara kunde fantisera om vad de skulle användas till.
Var för övrigt ganska dött på jobbet idag igen, men vi lyckades roa oss ganska bra ändå haha :)
Nu ska jag fortsätta där jag slutade innan jag for på jobb, dvs inta sängläge. Är sjukt godissugen dessutom (skyller på Mani som hade med choklad till jobbet) så ska försöka leta upp något att tugga på :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0