i'm no superman

Neeej, jag har inte gått och dött. Har bara varit lite off i allmänhet. Igår och idag har dock varit helt okej dagar om man jämför med de senaste veckorna. Fick en del gjort igår när jag var ledig, köpte lite förvaringslådor och grejer för att få lite ordning på mitt rum, fixade lite sketchbook, lagade mat, åt min mat, och tillät mig själv att bara vara. Idag sydde vi i skolan hela dagen. Jag förvånade mig själv (och antagligen alla andra) med att göra riktigt bra ifrån mig. Kanske jag äntligen börjar förstå mig på industrimaskinerna. Sista timmen gick dock åt helvete haha, men det får jag väl glömma. Brukar nästan alltid bli så näär vi inte har någon paus på eftermiddagen, blodsockret sjunker, hjärnan skrumpnar, ögonen ser i kors och allting vägrar samarbeta.
Anyways så lever jag, det var väl det jag tänkte få fram i det här inlägget.
Imorgon drar jag till London, ska bli skönt att komma bort ett tag. Lucas har lovat att vi ska krossa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0