lördag

De två senaste dagarna har varit riktigt bra. För det första har jag haft två dagar med mönsterkonstruktion i skolan, vilket so far är favoritämnet (kanske för att jag av någon anledning inte känner mig helt värdelös och lost för en gångs skull). Efter skolan i torsdags drog jag till gymmet för första gången på evigheter, vilket kändes grymt. Igår hade jag träningsvärk. Fredagskvällen bestod av pizza från Domino's, film, soffhäng och Maltesers. Helt okej dagar med andra ord. Men, ändå har allt känts bajs.
Nå, ska försöka ta tag i mig själv idag iaf och rycka upp mig en aning. Sprang en sväng innan frukost, gick av bara farten och vips hade jag sprungit 11 km under timmen. INNAN FRKOST!?!? Jag antar att jag har Domino's att tacka, för annars vet jag verkligen inte var den energin kom ifrån. Nu har jag iaf fått i mig min frukost, duschat och läst alla bloggar. Dagens plan är att gå på tygjakt i Winton, fixa lite sketchbook, möjligtvis dra ner på stan en sväng, skjuta raketer. Men först ska jag försöka snygga till vårt snuskiga kök lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0