måndag

Idag har jag mest suttit i skolan och väntat. Har jobbat också, men i slutet blev det mest bara vänta. Vi hade en minikritik-grej och självklart var jag i den sista gruppen. Och självklart blev allting 45 minuter försenat. Ska jag vara helt ärligt kan jag inte ens säga att jag fick ut så jäte mycket av kritiken heller, så dagen känns väl sådär halvvärd. Nå, fick lite jobba gjort iaf som sagt så det är ju alltid något.
Fran och Lauren har dragit ut i natten, själv valde jag att göra en kopp te. Har kännt mig lite konstig idag, har huvudvärk och är allmänt opepp så så kul är jag ikväll. Hoppas på att vakna upp pigg imorgon istället.
Jag är medveten om att det här blev ett himla tråkigt inlägg, men jag känner mig som sagt ganska tråkig ikväll. Bjuder på några bilder från helgen för att liva upp stämningen istället.
På vägen hem bestämde vi oss för att uttrycka vår ilska mot Virgin media, vårt internet är så sjukligt seg om kvällarna så man får nervspel varje gång man försöker kolla ansiktsboken.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tja snyggo // Ryan

2011-11-09 @ 00:49:09
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0