tisdag

Sitter och svär över skrivaren igen. Den vägrar skriva ut, "skickar utskriftdata" säger den, den har skickat utskriftdata nu i snart en halv timme. Hur mycket data kan det vara att skicka för EN BILD!?!? Det här suger eftersom jag har tusen att göra men jag behöver den där förbannade bilden för att göra det!
Anyways, London igår var awesome. Måste försöka åka tillbaka snart! Hade faktiskt tänkt åka tillbaka redan idag, men det blev för knöligt och dyrt och jag hara alldeles för mycket att göra innan måndag (om den förbannade skrivaren ville fungera!!!!). Var heeeeelt utpumpad när jag kom hem från London men det var bara att slänga i sig en macka och en stor kopp kaffe, kleta lite färg i ansiktet och dra ut i natten och fira Halloween. Helt okej natt, övertrött och lite halvspeedad, halvtaskig hemmafest, lite för mycket dricka (hej huvudvärk som inte vill lämna mig ifred idag) och trevligt sällskap i väldigt fashionabla outfits.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA, diggar outfiten. Smart_tjej_92 liksom ... ;)

2011-11-02 @ 01:24:08
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0