1 oktober

Har nyss ätit middag. Som jag gjorde själv. Och då menar jag faktiskt på riktigt lagad mat, inte bara stekt ägg och en macka. Vuxenpoäng till mig, det tar sig.
För övrigt är det sommarvärme här, förbannar mig själv som lämnade både bikini och solglasögon hemma på Åland. Jag trodde nämligen att det regnade i England.
Igår lekte jag, Lauren och Harriet turister. Gick på akvariet, strosade på piren och åt korv och pommes på stranden. Tänkte ta en tur i ballongen också, men vi bestämde oss för att vänta tils Fran kunde komma med. Och någon måtta på turistigheter på samma dag får det ju finnas.
helt ok väder

jag som tycker att fiskar är typ det läskigaste som finns hade liiite svårt att slappna av
en jättestor sköldpadda

Nu ska jag gå och fortsätta oroa mig över summer project-grejen och få ingenting gjort. Fantastiskt att skolan inte ens har börjat och jag ligger redan efter. Det är sådant som verkligen stärker självförtroendet, tycker ni inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0