3 oktober, kursstart

Okej, så gårdagen var riktigt åt helvete måste jag säga. Fruktansvärd hemlängtan, ångest över kursstarten och en härlig liten panikattack när jag skypade med mamma och pappa. Men efter att mina älskade föräldrar äntligen hade lyckats lugnat mig tog jag mig äntligen i kragen, gjorde några sista ändringar på projektet och gick till puben med Lauren och Harriet. Lyckades vakna med ett självförtroende som jag inte har haft sen jag kom hit, och trots att jag var fruktansvärt nervös gick presentationen riktigt bra. Kände mig säker, oerfaren, men ändå säker på att jag är på rätt väg. Efter att ha snackat med lite nya människor, solat på gräsmattan utanför skolan och fått en introduktion i ämnet Fashion priciples börjar jag känna att jag faktiskt ändå är på rätt spår. Nu är jag så frktansvärt trött att jag skulle kunna däcka sittandes. Trots att klockan bara är åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0