fixers

Bandet igår visade sig vara riktigt bra. Och jag har ingen aning om vad jag gör vaken nu, gick på toa och kunde inte somna om. Och jag undrar varför jag är trött hela tiden...
Så snart klockan visar vettig tid ska iaf jag och Lauren dra mot stan för Halloween-shopping och frukost tror jag. Jag är sämst på att klä ut mig. Sen ska jag antagligen spendera resten av dagen åt att bråka med skrivaren.
Ni kan ju ta någon minut och lyssna, för de är verkligen bra. Sen när de blir kända så kan jag skryta med att jag har sett dem live och stod ungefär en meter ifrån. Om ni lyssnar kanske jag tom hjälper dem bli kända, typ 15 nya fans är ju inte fy skam. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0