fredagen den 14 oktober

Igår kom mamma. Och Frans, inte glömma. Vi käkade på indisk restaurang, idag blev det italienskt. Så fantastiskt gott med ordentligt lagad mat! Haha, lär ju gå upp ett kilo eller två under helgen då mamma göder upp mig, självklart äter vi även efterrätt ;)
Annars har jag varit i skolan jättemycket. Försökt lära mig sy på industrimaskiner och konstruera mönster på modell (vet inte hur jag ska förklara det bättre på svenska haha, nuförtiden kan jag varken svenska eller engelska känns det som!).
Imorgon ska jag försöka visa runt mamma och Frans lite till. Trodde jag började lära mig stan nu, men ack så fel. Tror vi gick fel typ fem gånger på väg till restaurangen ikväll. Till mitt försvar har jag inte råd att äta ute, jag spenderar mina pengar på alkohol och Primark, så jag vet liksom inte var de bra restaurangerna ligger. Okej, det var en dålig ursäkt.
Nu tror jag att jag ska krypa under täcket. Är fantastiskt trött och jag tror att förkylningen börjar slå till på riktigt nu.
Förresten är det förbannat kallt här idag. Helt oväntat eftersom vi senast igår satt på skolgården och åt lunch och solade. Idag tog jag fram mina vantar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0