fredagskväll

Har för tillfället en himla akward fb-konversation där jag försöker få min halvtaskiga engelska låta någorlunda vettig. Funderar på hur kidsen skriver nu för tiden. Har ingen aning om vad jag ska säga. Det blir tystare och tystare, men jag har just sagt att jag inte har något att göra ikväll så jag kan inte skriva att jag måste gå och göra något viktigt.
Idag har jag iaf sytt. Började dagen bra med att inse att jag hade glömt alla mina mönster hemma. Fick cykla hem som en dåre på rasten, så det löste sig. Luktade antagligen svett hela dagen dock, men det är smällar man får ta. Sen gymmade jag tillsammans med spänniskillarna på gymmet. Tror till och med att en försökte flörta lite haha (för jag är såååå snygg när jag gymmar!), fick kommentarer som kommer du hit ofta? :P
Nu ska jag försöka komma på en anledning att kunna logga ut från fb, sen ska jag krypa ner under mina filtar och mitt duntäcke (nej vi har inte satt på värmen än, det är svinigt kallt här) och se på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0