kiss och bajs torsdag

Idag har på riktigt varit kiss och bajs. Skolan var bra, sydde hela dagen och det går bättre och bättre så det var kul. Ändå har det varit något, ni vet när man känner sig nere men inte har någon aning om varför. När jag kom hem från skolan ville jag lipa. Det gjorde jag inte. Istället har jag suttit och deppat hela kvällen. Försökte plugga lite men kunde inte alls koncentrera mig. Just one of those days antar jag.
Har iaf nyss pratat med världens bästa mamma som gjorde mig mycket gladare. Fixade lite sen midag i form av gröt, och nu ska jag nog gå och lägga mig. Fattar verkligen inte vart all min energi tar vägen, men den har verkligen varit som bortblåst de senaste dagarna. Fick lite energi av mamma iaf, så imorgon ska jag ta tag i saker.
Nu sängen och några avsnitt av Scrubs innan jag tar natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0