lördag

Var in til stan imorse med Lauren och försökte klura ut någon slags Halloween-utstyrsel. Det gick sådär, men det gick. Sen har jag hör och häpna fått lite gjort med projektet. Det känns som om jag äntligen börjar komma framåt, vilket känns riktigt bra. Att jobba med ett projekt på det här sättet är helt nytt för mig, något jag måste vänja mig vid. Det stör mig när jag inte ser klara resultat direkt, man gör research efter research och det känns som om man inte får något gjort. Men nu börjar det iaf ta någon slags form.
Förresten har jag helt glömt bort att berätta anledningen till vårt firande här om dagen. Det är nämligen en ganska stor grej som har hänt. Min fina housemate ska bli mamma! Kan ni förstå!?!? Jag är så himla glad för hennes skull, för hon är själv så himla glad. Dessutom ser det ut som om det kommer att lösa sig med studierna, så hon kommer att fortsätta plugga. Jag och Fran var med när hon fick veta och vi fick se bilder på ultraljudet. Tre månader gammalt är barnet, och ja, det är ett riktigt barn. Man kunde verkligen se på bilden att det var en riktig människa. Jag som aldrig har haft någon riktig dragning till barn blev helt till mig när jag såg bilderna, det var verkligen helt otroligt! Nu känns det som om jag svamlar så nu ska jag sluta skriva. Kvällen ska spenderas i sängen har jag tänkt, behöver ta igen lite sömn och bara vara känner jag. Tror minsann att jag ska slå till med lite godis också, så Tescos nästa. Åh vad jag svamlar, över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0