lördag

Dagarna flyger förbi i raketfart, men ändå vet jag inte riktigt vad jag gör om dagarna. I torsdag hade jag min första lektion i mönsterkonstruktion, och oj vad kul och intressant det var! Dock var det väldigt basic så jag antar att jag kommer att börja svära över mönster sen när det blir mer komplicerade saker :P På kvällen var det freshers ball som gällde, riktigt kul det med! Kom hem seeeent och vaknade löjligt tidigt (antar att jag börjar komma in i mina gamla vanor haha). Var ledig hela dagen igår och gick mest runt här hemma och gjorde ingenting. Cyklade (för första gången sen jag kom hit!!) till skolan och lånade en bok och tog en promenad bland ekorrarna i parken.
Dagens planer är att våga mig till gymmet så småning om. Har fortfarande lite fobi för nya gym så får väl se hur det går! Men någon gång måste ju vara den första och jag längtar så sjukt mycket efter att komma igång med träningen igen, så det är lika bra att pallra sig dit idag. Med lite tur är det inte så många andra som gymmar en lördagsförmiddag... :P Ska försöka hinna en sväng ner till centrum också och köpa roliga saker som strumpor och tvättmedel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0