måndag

Min akward fb-konversation var ingenting emot igårmorse. Hade en fin lördag iaf. Min första full english breakfast, strosa på stan, hemmafest. Igår gick jag på en promenad. Mitt mål var stranden, men svängde tydligen fel någonstans och plötsligt fann jag mig själ i ett slummigt förortsområde där alla skyltar sa Poole. Jag var med andra ord inte ens kvar i Bournemouth. Jag och mitt lokalsinne alltså. Sen pratade jag med Malin, stört vad jag saknar den flickan alltså. Sen somnade jag. Vaknade med förkylning som blir värre och värre, mår skit. Vilket är helt perfekt timing då jag har miljoner att göra. Är på bajshumör och vill bara ligga under täcket och se på dåliga serier.
Skolan var bra iaf. Hade fashion drawing.
Förresten har det börjat regna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0