måndag

Har haft en underbar helg med mamma och lillebror :) Kändes en aning konstigt och lite mer ledsamt när de åkte igår, men ändå mer okej än vad jag trodde. Snart kanske jag till och med äntligen fattar att jag faktiskt har flyttat hem ifrån och att jag faktiskt bor här nu.
Efter att ha vinkat av familjen grillade vi i trädgården. Housematesen hade köpt groteska mängder mat, och vi orkade inte ens äta hälften innan vi var tvugna att ge upp på grund av illamående haha. Efter den här helgen har jag nog ätit tillräckligt för att stå mig i en vecka skulle jag tro ;)
Idag har jag varit i skolan i princip hela dagen. Har haft sketchbook-workshop-grej, trend forecasting och färglära. Inte helt fel. Nu ska vi så småning om dra oss mot staden tror jag, pubquiz på Inferno står på schemat. Efter det blir det nog illa kvickt i sängen så jag orkar upp imorgonbitti, börjar egentligen först halv 2 men måstemåstemåste göra klart mitt mönster.
Förresten är internet så segt att jag vill skrika här på kvällarna. Hade tänkt ladda upp en trevlig bild från helgen att vila ögonen på, men ni får helt enkelt hitta något annat att se på. Googla något fint :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tss, jag kommer nog aldrig flytta från Åland jag. Tänker bara var här på en längre resa ;)

Saknar dig, vill höra av dig och föreslår en skypedate! hihi. Ta hand om dig snygging. Kram

2011-10-18 @ 12:15:04
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0