mer onsdag

Idag har jag städat, varit på banken, fixat lite viktigheter och handlat. Men mest av allt har jag gått omkring och gnolat här hemma och gjort ingenting alls. Eller jo, jag har ätit torkade aprikoser och cashewnötter som mamma skickade på posten. Fina mamma :) Hon skickade även med mina favorit fisiga mysbyxor som har använts riktigt flitigt idag. Fantastiskt vad trött jag har varit idag, har typ varit helt yr emellanåt, men det har varit helt omöjligt att sova.. Nå, ska lägga mig tidigt ikväll, imorgon ska jag lära mig sy :)
Funderar starkt på att traska en sväng till Tescos, är så förbannat chokladsugen. Kan hända att jag är lite för lat dock, och just i detta fallet kanske det är lika bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0