nördjohanna is back in town

Alltså haha, måste verkligen vara världens sämsta fresher! Det tog Petar typ en halvtimme av övertalning både på facebook och telefon innan jag gick med på att gå ut på några öl. Är så trött, men påminde mig själv om att det faktiskt bara är freshers en gång och det är bättre att gå ut nu än att sitta hemma och uggla och ångra mig om två veckor. Blir nog inte så sen dock, men lite social är jag iaf, bättre än inget!
Imorgon ska jag fixa passfoton så att jag kan fixa ett gymkort. Men totalnördjohanna får vänta tills efter freshers. Men måste verkligen fixa gymkort snarast så att jag kan smygnörda mig lite, det kliar i musklerna!
Hoppsan vad onödigt inlägg, och nu är jag sen! Dags att hoppas ur mjukisarna och fixa frillan, ska möta upp Petar om 25 minuter! Tjingling!

Kommentarer
Postat av: anna

härligt att höra att du är digsjälv gumman <3 man ska fundera på vad man mår bra av och göra lite av det varje dag. feel-good tips, haha.

saknar dig, hade önskat att det var lite närmre!

2011-10-04 @ 18:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0