onsdagen den tjugosjätte

Kom i säng en aning för sent igår, meen jag är ledig så det gör inget. Halsen är fortfarande åt helvete, och jag känner mig trött hela tiden. Samtidigt spritter det i benen, har inte sprungit sen i lördags! :O
Nå, har nyss fått i mig frukos och en stor kopp kaffe så jag börjar piggna i lite. Dags att ta tag i saker och ting. Har bestämt att min moodboard ska vara färdig på fredag (förutom materialprover eller vad man ska kalla det, då vi fixar det först på måndag) och jag måste börja med min sketchbook idag. Lite iaf. Har fortfarande problem med att hitta rätt böcker till min research så det går lite knaggligt just nu måste jag säga.
Funderar även på att köpa en skrivare, får låna Laurens hur mycket jag vill men det skulle vara sååå mycket skönare och smidigare med en egen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0