söndag

Idag har jag träningsvärk <3 Hihhi vad jag hade kul på gymmet igår (när jag äntligen hittade det, det tog mig typ tusen år att inse att gymmet var på övre våningen...), ska försöka pallra mig dit för ett benpass sen i eftermiddag tror jag :)
Idag har det annars varit städning på schemat här. Lauren och jag lyckades klura ut att vår minimala dammsugare faktiskt fungerar helt okej om man tömmer dammsugarpåsen typ varannan minut. Så nu har vi äntligen dammsugit här (nej, vi har inte dammsugit förut och ja, det har sett för jävligt ut)! Har dessutom satt tvätten i tvättmaskinen (köpte ju tvättmedel igår!) och försökt plugga en aning. Hyresvärden har varit här också, så nu spolar toaletten varje gång (innan gick det bara att spola ibland). Nu ska jag försöka plugga liiiite till innan jag rotar fram något till lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0