söndagsslapp

Idag har jag fått ingenting gjort. Har varit trött. Åh vad jag börjar tröttna på att vara trött hela tiden, känns som om det är det ända jag skriver. Tror att det är den förbannade förkylningen som fortfarande spökar och inte riktigt vill lämna kroppen. I vilket fall är jag helt slut hela tiden.
Har iaf fått flygbiljetterna till jullovet bokade. Men annat än det kan jag inte direkt påstå att jag har gjort något vettigt av dagen. Kan tyvärr inte heller säga att jag har vilat ut idag, då jag fortfarande är trött.
Nå, ska fixa lite saker för imorgon och sen ska jag bädda ner mig med en halstablett och några avsnitt Scrubs innan jag däckar. Lång dag imorgon, bussen till London avgår från skolan kl 8, dagen kommer spenderas på Londons gator på tygjakt. Efter det blir det antagligen någon form av Halloween-firande, hur det nu är meningen att jag någonsin ska orka med det. God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0