tisdag

Kom hem i vettig tid igår så jag hann både springa en svänga och göra klart mitt mönster innan jag hade IT-lektion. Jag hatar IT. Sjukt svårt ju. Illustrator är tydligen int min grej, tog mig typ en kvart att få fram två cirklar. Har även hunnit gå runt på bibban och varit förvirrad. Fantastiskt att jag aldrig lyckas hitta användbara böcker, trots att vi har typ 4 hyllor med mode och kostym, om inte mer. Ändå spenderar jag timme efter timme med att gå runt och leta och inte hitta något.
Ikväll blir det Milk, är ledig imorgon. Skoj skoj. Vet dock inte vad jag ska ha på mig, det har plötsligt blivit så förbannat kallt här att jag fasar för att behöva ta av mig mjukisbyxorna och mammas gamla enorma kofta.
Förresten lagade jag köttfärssås idag. Himla stolt är jag. För det smakade faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv!
Nu ska jag byta om. Jag fryser redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0