tisdag

Idag började jag skolan först halv 2, skule så mycket hellre kommit på förmiddagen istället och slutat tidigare, men aja. Hade någon form av IT lektion och lite personal planning. Fick lära oss lite om våra olika karriärmöjligheter också, vilket var riktigt intressant. Nu har jag nyss ätit middag (wokad kyckling med grönsaker, pasta och pesto, som jag gjorde heeeelt själv! Har kommit på att det mesta blir gott med antingen sweet chili-sås eller pesto på) och funderar på vad jag borde göra. Dock tror jag att jag gör det imorgon istället då jag är ledig, och tar en liten powernap nu så jag orkar till 60 million postcards ikväll.
Förresten fixade jag äntligen gym kort idag! Nöjd_chey_92 som Malin skulle ha sagt. Så ni kan ju gissa var jag hänger imorgon! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0