tisdagmorgon

Åh, har sovit så förbannat dåligt inatt. Mina plan var att sova bort förkylningen och eftersom jag var så himla trött igårkväll så gick jag och lade mig runt 9. Vaknade vid halv 12 och sen dess har jag vaknat flera gånger. Vaknade lite före fem och kunde inte alls somna om, så vid 6-tiden gav jag upp och satte mig och gjorde lite research istället. OCH VET NI VAD!?!? Jag har äntligen hittat det jag har letat efter de senaste dagarna/veckorna! Så jag är nöjd! Trots att jag är helt virrig av trötthet för tillfället, och förkylningen fortfarande är kvar. Kan tänka mig att det här inlägget även kan ge ett lite förvirrat intryck. Så nu ska jag vila en stund innan jag tar tag i dagen på riktigt. Tvätta, apoteket, BUs bibliotek, sy det jag inte hann förra veckan, lektioner, bibban, ja, osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0