1 april

Jaaa, saker är inte riktigt hundra. Jag har gått och blivit förkyld, det snöar ute och jag har långkallingar på mig i april. "Hem"längtan har jag också, tanken på att vara på Åland hela sommaren gör mig helt virrig och konstig, just nu vill jag bara tillbaka till kära Englandet. Bournemouth's stränder och lite mildare klimat gör det hela ännu mer lockande. Idag har jag annars varit på bio och sett en finsk krigsfilm. Inte jätteupplyftande direkt, men bio är ju sällan fel. Och för att se saker från den lite ljusare sidan så får jag ju snön jag saknade i julas nu. Och idag när jag satt inne och snorade och svor åt min ömma hals fick jag faktiskt lite skolgrejs gjort, vilket man ju kan tycka är på tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0