fredag

Onsdagen startade klockan två på natten då det var upp och hoppa, packa det sista, taxi till bussen och buss till Gatwick. Framme på Arlanda blev knarkhunden oerhört intresserad av min väska och jag fick snällt titta på medans varenda skrymsle i väskan genomsöktes. Till och med mina gamla snorpapper som jag hade i fickan skulle vecklas ut och studeras noga. I Stockholm lyckades jag mirakulöst leta mig till Birger Jarls gatan (inte riktigt mina hoods, och jag hade såklart glömt min lapp med vägbeskrivning på planet), och efter mycket provande, hummande, funderande, provande och svettande skuttade jag glatt tillbaka till Cityterminalen med ett par klätterskor i handen. När jag kom hem var jag helt yr av trötthet. Började grina när jag såg att det bara var örngott på ena kudden, men mamma räddade situationen och jag kunde äntligen däcka.
Gårdagen bestod av många hundpromenader, brödbak, upppackning och ingenting.
Idag ska jag antagligen fortsätta göra ingenting, gå ut med hunden tills han vägrar gå, sen ska jag packa och dra mig mot Uppsala. Tror minsann att jag kommer ha en grym helg! Välbehövligt dessutom, just nu har jag alldeles för få saker att sysselsätta mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0