fredag

Dead-line, check! Presentation, check! Firande med vin och en cocktail för mycket, check! Hade en helt galet kul natt med underbaringar, sjukt sorgligt att ett år redan har gått och jag inte kommer att träffa alla på hela sommaren! Har nyss käkat frukost och ska snart ge mig av mot skolan, ska snacka om Lectra med någon från Royal College tror jag. Tydligen är det lite av en big deal även om det är väldigt informellt men silly me fattar inte det speciella i saken hah! Sen ska jag sitta i solen om den stannar framme tillräckligt länge. Vädret här har minst sagt varit väldigt oförutsägbart de senaste dagarna. Sen borde jag ta tag i saker som packning och hitta ett ställe att ha alla mina grejer på i sommar. Dagarna har hittills flygit iväg och jag fortsätter skjuta upp det, vet liksom inte i vilken ända jag ska börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0