måndag

Flygbiljett bokad. Försöker få ordning på allt. Blir gång på gång förundrad över hur mycket skit jag har. Kläder, väskor, pennor, penslar, block, kläder, krimskrams i kaaaoos. Konstigt humör är jag på mest hela tiden. Saknar mina underbaringar. Saknar att ha jobb upp till öroenen och sitta i studion tills ryggen kroknar. Samtidigt längtar jag hem till mamma och pappa. Har miljontals jag borde göra men ändå går jag runt sysslolös vilket får mig att vilja krypa under täcket och aldrig komma fram. På den ljusare sidan hittade jag en ring bland allt bråte som jag trodde att jag hade tappat, Asda har extrapris på chokladägg och det har varit soligt hela dagen. Imorgon ska jag lista ut var man kan köpa sig fler flyttkartonger. För det här går inte. Har fyllt 4 stycken till max och har en kvar men det märks verkligen ingen skillnad i kaoset. Sedan när blev jag en sådan materialist?
Här tänkte jag lägga in en bild på soliga stranden som jag tog igår när jag var ute och sprang. Men insåg att jag inte hade laddat över bilden till datorn än så det fick vara. Har ju såååå mycket annat spännande för mig. Men det var en himla fin bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0