fredag

Hej
hej hallå i dagboken! Long time no see som man säger här. Spenderar så mycket tid jag bara kan i studion. När jag kommer hem äter jag och sen däckar jag oftast. Påsklovet kunde inte komma mer lägligt. Vara ledig. Traska omkring i jomalaskogarna. Lunka omkring hemma. Zappa på TVn. Men, först ska jag spendera ännu en vecka bland symaskinerna. Och jag ska njuta varje sekund. För även om jag är trött och ryggen värker, så är det sjukt hur mycket jag älskar det. Så det så.
Ikväll har jag ägnat mig åt att fixa till mina mönster på köksbordet (skolan stänger tidigt på fredagar) till tonerna av radio X3M. Lite annat fix har jag faktiskt också fått gjort, så nu tänker jag ta fredagkväll.
Min största fiende idag. Spenderade över tre timmar med att försöka få det rätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0