nästa fredag

Jag ska inte ljuga, veckan so far har varit intensiv. Har varit i studion så mycket som möjligt, och det går framåt. Tisdag var Lectra-deadline. Onsdag var t-shirt-deadline, dvs presentation för hela klassen. Onsdag var egentligen utgång men jag gick hem och sov efter förfesten, mycket nöjd med det valet och trevligt hade jag. Igår trodde jag att jag skulle stupa när jag gick hem från yogan, så förbannat trött. Men första gången på länge som jag gick hem innan det blev mörkt. Och ju tröttare jag blir desto tidigare vaknar jag på morgonen, ibland undrar jag hur jag faktiskt är funtad. Konstiga drömmar har jag också. Ryggen och nacken börjar säga ifrån också, känner mig lika smidig som en 80-åring med reumatism. Nu ska jag duscha och så vidare och knalla iväg till skolan så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0