tisdag

Idag vaknade jag av att väckarklockan ringde. Typ första gången på länge som jag inte har vaknat en timme för tidigt och inte kunnat somna om. Kaaaaanske, kanske börjar jag lugna ner mig. Sen var jag i skolan och agerade toilemodell åt några treor, sen gick jag hem och njöt av det faktum att jag var ledig. Sen klättrade jag tills jag blev helt till mig, sen gick jag hem och packade. För, och det här är det bästa med den här dagen, klockan 05.00 imorgon går min buss till Gatwick. Och, klockan 09.40 flyger jag iväg mot Arlanda.
Två små stressmoment som lite stör mig just nu dock. Ett: Rosie har alla mina mönster, jag behöver dom, hon har tappat sin telefon och kan tydligen inte hitta vårt hus. Två: inså idag att det står på min bussbiljett att om man åker buss till ett flyg eller har en annan viktig tid att passa ska man beräkna resan så att man har åtminståne tre timmars marginal mellan bussens ankomst och tiden man ska passa. Jag har en och en halv timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0