den sista maj

Har tänkt hur länge som helst att jag ska välsigna er med ett inlägg, men det har liksom inte blivit av. Pysslar med en massa annat. Imorgon var planen att ligga på sofflocket och fisa hela dagen för att sedan ha styrka nog att servera burgare till fulla och glada examenstagare och studenter i helgen. Men, efter idag har jag 6 klänningar liggandes i studion som väntar på att få bli sydda, och det kliar lite för mycket i fingrarna för att låta tygbitarna ligga och vänta hela helgen. Så vila och fisa i soffan får jag göra någon annan gång, har så mycket annat jag vill pyssla med. Tänk ändå hur fint det skulle vara med 48-timmars dygn emellanåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0